Regulamin sklepu internetowego anna-plotkowiak.pl

Sklep internetowy działający pod adresem www.anna.plotkowiak.pl prowadzony jest przez ANNĘ PŁOTKOWIAK w ramach działalności gospodarczej pod firmą FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA PŁOTKOWIAK, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą: ul. Stanisława Staszica, nr 11/13, lok. 12, 60-528 Poznań, NIP: 7811766900, REGON: 302498472, zwana dalej „Sprzedawcą”.

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:

  • pod numerami telefonu: +48 693 008 159 (godziny pracy Sklepu 8-16 w dni robocze, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient),
  • korzystając z adresu poczty elektronicznej – biuro@anna-plotkowiak.pl.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:
    a) REGULAMIN – niniejszy regulamin,
    b) KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
    c) PRZEDSIĘBIORCA O UPRAWNIENIACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
    d) KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    e) TOWAR, PRODUKT – rzecz cyfrowa lub usługa, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
    f) UMOWA – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
    g) SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.anna.plotkowiak.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
    h) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie (w tym w szczególności dostępu do kursów i szkoleń) oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Sklepie lub poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia bez konieczności logowania się. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu Sklepu na stronach produktowych.
  3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem jako Sprzedawcą.
  4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

§2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
    a) podłączenie do Internetu,
    b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
    c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
    d) włączona obsługa Cookies i Java Script
    f) program do odczytu plików formatu PDF.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z treści cyfrowych dostępnych w ofercie Sklepu:
    a) podłączenie do Internetu,
    b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
    c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
    d) program do odczytu plików formatu PDF
    e) inne oprogramowanie wskazane na stronie produktowej niezbędne do otwarcia pliku z treściami cyfrowymi.
  3. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
  4. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym w opiniach do Produktów i komentarzach pod wpisami na zawartym na stronie blogu.

§3 REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna, lecz obowiązkowa.
  2. Rejestracja w Sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin Sklepu oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta. Rejestracji konta można dokonać także przez odznaczenie odpowiedniego okienka w procesie składania Zamówienia. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Sklepem.
  3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku Klienta.
  4. Konto użytkownika, w zależności od jego decyzji, będzie usuwane samoczynnie po okresie jednego, trzech lub sześciu miesięcy. Wyboru okresu, na który zakładane jest konto Klient dokonuje przy zakupie dostępu do materiałów na stronie.
  5. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu (wypowiedzenie umowy) przed jego samoczynnym usunięciem pisanym powyżej, należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: biuro@anna-plotkowiak.pl z podaniem danych identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
  6. Brak rejestracji w Sklepie oznacza brak posiadania konta Klienta, które umożliwia dostęp do Produktów zakupionych na stronie oraz brak możliwości korzystania z większości funkcjonalności na stronie.

§4 ZAMÓWIENIA

  1. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie. Proces zamawiania Produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez Stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych kontaktowych (np. adresu e-mail). Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „kupuję i płacę”) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.
  3. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia (przycisk „zamawiam i płacę”) Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.
  4. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.
  5. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta złożone w toku Zamawiania Produktów. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów i sposobu płatności. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
  6. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do Zamówienia spośród ilości danego Produktu dostępnego dla Zamówień, a w po przejściu do Koszyka otrzyma podsumowanie wybranych Produktów. Jeżeli ilość Produktów jest ograniczona, Sklep zaznacza taką informację na stronie produktowej.
  7. Szczegółowe warunki korzystania ze szkoleń i innych wydarzeń organizowanych przez Sklep zawarte są na stronie produktowej dot. danego szkolenia i wyprzedzają ewentualne inne postanowienia zawarte w Regulaminie.

§5 UDZIAŁ W WYDARZENIACH

  1. Sklep w ramach swojej oferty może udostępniać Klientom zakup udziału w organizowanych wydarzeniach, w formie stacjonarnej lub zdalnie w formie konferencji wideo (poza Produktami e-learning).
  2. Dokładna specyfikacja wydarzenia dostępna jest na jego stronie produktowej.
  3. Klient nabywa udział poprzez dodanie go do Koszyka, wybranie metody płatności i następnie uiszczenie ceny.
  4. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku Sklepu, Klient niezwłocznie otrzymuje potwierdzenie nabycia udziału w wydarzeniu organizowanym przez Sklep wraz z krótkim podsumowaniem najważniejszych informacji na temat wydarzenia.
  5. Liczba uczestników wydarzenia jest ograniczona, a o wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatą. O dostępności miejsc informuje na bieżąco strona produktowa wydarzenia.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia a nawet odwołania go przed planowaną datą jego rozpoczęcia jeżeli:
    • nie zostanie zebrana minimalna ilość uczestników wskazana na stronie produktowej Sklepu,
    • zaistnieje zdarzenie losowe uniemożliwiające uczestnictwo.
  7. W przypadku wystąpienia powyższych Sklep zaproponuje inny termin wydarzenia lub niezwłocznie zwróci w całości wniesione opłaty. Informacja w tej sprawie zostanie niezwłocznie wysłana na adres poczty elektronicznej Klienta.
  8. By odstąpić od uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym przez Sklep Klient zobowiązany jest do wysłania drogą elektroniczną na adres email Sklepu lub pisemnie na adres Sklepu podany na początku Regulaminu, oświadczenie w tej sprawie. Sklep niezwłocznie potwierdzi otrzymanie zgłoszenia oraz zwróci wniesione opłaty nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
  9. Klient może odstąpić od uczestnictwa w wydarzeniu do 3-ch dni przed rozpoczęciem planowanego kursu zachowując jednocześnie prawo do zwrotu pełnej wpłaconej kwoty.
  10. Odstąpienie przez Klienta w późniejszym terminie, ale jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia jest możliwe natomiast wiąże się z potrąceniem 50% wpłaconej kwoty.
  11. Brak obecności Klienta na wydarzeniu bez formalnego zgłoszenia odstąpienia od udziału nie zwalnia z konieczności opłacenia 100% ceny udziału w wydarzeniu.
  12. Klient składający i opłacający Zamówienie w swoim imieniu może wyznaczyć inną osobę na swoje miejsce jedynie po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sklepu.
  13. W przypadku wydarzeń będących szkoleniami organizację oraz przebieg procesu kształcenia (szkolenia) na kursie wraz z wykazem egzaminów, zaliczeń i innych rygorów dydaktycznych, podaje się do wiadomości słuchaczom najpóźniej w dniu rozpoczęcia każdego kursu.
  14. Po zakończeniu wydarzenia Klient otrzymuje stosowny certyfikat, potwierdzający ukończenie wydarzenia.
  15. Uczestnictwo w wydarzeniach może wiązać się z koniecznością wypełniania testów i formularzy oraz z możliwością sprawdzenia stanu wiedzy po ukończeniu wydarzenia. Kryteria oceny, przebieg wydarzenia oraz dokładne wymagania względem uczestników zostaną przedstawione przez prowadzącego wydarzenie na początku wydarzenia, a jeśli wydarzenia stanowią serię wtedy na pierwszych zajęciach.

§5 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

  1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy.
  2. Dostawa produktów odbywa się elektronicznie po zaksięgowaniu wpłaty przez Serwis poprzez umożliwienie Klientowi dostępu do zakupionych produktów w ramach konta Klienta, które Klient założył w procesie składania Zamówienia. Względnie Sklep może przesłać zakupione materiały za pomocą wiadomości na adres email podany przy składaniu Zamówienia. Dokładna forma dostawy wskazana będzie w informacji po dokonaniu płatności.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
    a) Przelew tradycyjny,
    b) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – obsługę płatności prowadzi PayPro SA (PayPro), z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  4. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu czternastu (14) dni, Zamówienie zostaje anulowane. Po trzech (3) dniach roboczych od dokonania Zamówienia w przypadku braku zaksięgowania wpłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail przypomnienie o wykonaniu płatności.
  5. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta, przy czym produkty cyfrowe będą dostarczane nie później niż w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty za Zamówienie.

§6 PRAWA AUTORSKIE I ZASTRZEŻENIA

  1. Wszystkie zakupione na stronie Produkty objęte są autorskimi prawami osobistymi i majątkowymi.
  2. Klient składając Zamówienie na produkty cyfrowe wykupuje licencję na dostęp do materiałów, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z publikacji elektronicznej przez czas nieoznaczony, zezwalającą Klientowi na pobranie i zapisanie publikacji elektronicznej na własnych nośnikach pamięci.
  3. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania zamówionych Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego, chyba, że dany Produkt jest zakupiony celem wyświetlania i używania przez określoną grupę osób/stanowisk, wtenczas obowiązują zasady podane w karcie produktowej.
  4. Sklep nie gwarantuje, że stosowanie się do informacji zawartych w Produktach przyniesie zamierzony rezultat.

§7 REKLAMACJE

  1. Sklep jest zobowiązany do wydania Towaru bez wad.
  2. W przypadku Umów Sprzedaży zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
  3. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności odsyłania Towaru do Sklepu. W przypadku konieczności odesłania Towaru do sklepu Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje składającego reklamację o tym w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup Produktu w Sklepie z opisem żądań. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na biuro@anna-plotkowiak.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep, albo Sklep nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady.
  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  6. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta nie otrzyma stanowiska Sklepu co do reklamacji we wskazanym terminie, przyjmuje się, że Sklep uznał reklamację.
  7. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta. W przypadku Klientów zagranicznych powinni oni zorientować się jakie mają sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w swoim kraju, a Sklep w razie konieczności przystąpi do takiej procedury.

§8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Towaru do Sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na e-mail: biuro@anna-plotkowiak.pl, najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Sprzedawca po wpłynięciu oświadczenia o odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail lub adres pocztowy potwierdzi niezwłocznie jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  2. Prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest rzecz:
    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    • o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi (tj. tutaj: udział w wydarzeniach).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta płatności, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.